fredag 6 december 2013

Gymhäng

Gårdagens träning blev lyckad. Jag fick några sammandragningar under uppvärmingen vilket gjorde att jag var tvungen att ta det riktigt lugnt - desto mer tid för stretch och rörlighet som jag insåg att jag verkligen behövde...

Jag har en lång överkropp, korta ben och är rörlig så vanligtvis kan jag utan problem sätta handflatorna i golvet med spikraka ben. Nu tog det stopp halvvägs, och inte på grund av magen... kan bara inte fatta hur stel jag blivit i baksida lår, det är väl för att de hjälper till att hålla upp magen hela dagarna. Kände mig ovig som en... karl :) Passet såg ut så här:
Hade en riktigt bra känsla och kände mig superbekväm i mina haremträningsbrallor som jag hittade längst bak i garderoben. De är från La Redoute. Älskar häng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar