måndag 6 augusti 2012

Nyheter på SATS

Jag har ju sagt upp mitt SATS-kort till förmån för jobbgymmet men visst blir man sugen när man ser dessa spännande nyheter inför hösten. Om inte annat är det alltid roligt att kolla hur trenderna ser ut! Kolla här och scrolla bland klasser som är markerade "ny". Jag blir sugen på bland annat:

Grit-klasserna (ett Les Mills-koncept): Högintensiv intervallträning som jag tycker flirtar både med crossfit och militärträning (grit = grus, sand, skit)

Deadball: Parträning med en stor tung boll som 'faller död till marken', alltså studsar ej därav klassnamnet. Undra om den är ännu mindre studsig än en medicinboll. Kan funka lite som en sandsäck kanske?

Transformer: Ett pass byggt kring en multifunktionell bur (har sett dem poppa upp på SATS runt om i Stockholm), kolla här:



Strong mama: Nog för att jag inte längre har någon bebis men jag gillar att SATS utvecklar klassutbudet för föräldrar. Här kör man stationsträning med bebbarna i mitten instället för var för sig som på SATS baby-klasserna.

Vad blir ni sugna på? Ska ni prova någon av dessa i höst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar