lördag 25 augusti 2012

Morgonlöpning

Som sagt stack jag ut imorse på en liten springtur. Eftersom kotten var sjuk sovs det från 18-09 och jag själv vaknade superutvilad efter 10 timmars sömn!

Vägen längs havet var stenig men eftersom mina skor har så tunna sulor blir det stabilt ändå. Jag fick stanna här och där då jag mötte släktmedlemmar och kossor (dessa två ej samma sak ;-)

Linne och shorts med inbyggda underkläder var perfekta i den ganska värmande morgonsolen. Det blev en kort runda på 3 km bara, och när jag kom fram tog jag av strumpor + skor och hoppade i havet! Underbart.

I övrigt har jag gått tipspromenad, fiskat krabbor, flugit drake och ätit hembakta kanelbullar.

6 kommentarer:

  1. Vilken underbar helg, och perfekt start på morgonen!
    Jag har feber, det regnar, solen har inte synt på vad som känns som evigheter. Livet är toppen men det är mysigt med lite Solbilder då

    SvaraRadera
  2. Wow, shorts! Här börjar det närma sig långkalsonger.. Nädå, inte riktigt, men vilken ljuvlig start på dagen du verkar ha fått med en ljum sommarlöpning!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Gillar verkligen din blogg och hoppas du vinner priset!!!
    Jag funderar över en sak som du kanske har något klokt svar på :-) Jag tränar en hel del och det resulterar i att jag blir väldigt hungrig, speciellt på morgonen. Äter
    Havregrynsgröt och ägg. Men sen då, då ligger det mackor på bordet. Mest för att sambon och barnen äter det. Inte jag. Men jag blir ju inte mätt på min gröt och ägg och då börjar mackorna knapras på! Inte bra för min figur, mage, träning... Inte för nåt! Hur ska jag bli mätt? Frukosttips?? :-)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera