lördag 17 maj 2014

Jaaaaaaha.

Blev ytterligare förbannad av min sködkörtelsituation då jag de senaste dagarna känt mig arg och nedstämd och tänkte att "Nu jäklar börjar jag få brist igen bara för att de inte kan återkomma om rätt dos någon gång!".

Idag har jag dessutom varit extra irriterad då jag haft konstigt ont i magen, känt mig uppsvullen och blev förvånad då jag såg + på vågen. Har iofs varit väldigt godissugen för första gången på länge. Konstigt tyckte jag. Tills jag knackade mig själv i huvudet och sa, "vänta nu..." Finns kanske något annat som de där symptomen pekar på. Något som varit frånvarande i si så där ett år men normalt dyker upp varje månad. Åhå.

1 kommentar:

  1. Redan mens? Min har fortfarande inte kommit - så skönt att slippa ett tag till. Nu är ju liten 5 månader så det dröjer väl inte så länge. Är dock tacksam att slippa så länge som möjligt.

    SvaraRadera